Přeskočit na hlavní obsah

: Kulichovo album - tvořím vlastní pozadí

Asi to muselo příjít... 
Když jsem začínala se scrapbookem, asi před rokem a půl, stačily mi nůžky, tužka, pravítko, pár krásných papírů a drobné dekorace. Jenže...
Čím víc člověk hledá inspiraci na internetu, pinterestu, blozích, youtubu a v obchodech, tím víc pomůcek a barviček a medií a vychytávek potřebuje.

 


A už v tom jedu taky - nevím, jestli to můžu úplně nazvat mixed media  (tento styl někdy bývá na mě dost přeplácaný - kytička, kytička, kytička), ale použila jsem několik technik a trochu jsem se vyřádila :) Kurz mixed media, na který jsem se přihlásila, se bohužel zrušil, protože jsem se přihlásila jediná (fňuk), takže musím bojovat sama - všechno je metodou pokus-omyl. Zkouším míchat různé barvy a media, razítkovat, používat šablony a sama pro sebe si dělám takový "vzorník" a návody, abych si vše zapamatovala :)
Takže jdeme na to:

1.: čtvrtka, šablona chevron, křídový inkoust a gelové pero. 
: Chevron je můj oblíbený vzor a tento odstín žluté je krásný, teplý.
Inkoust jsem ťupkala přes šablonu, sem tam trochu víc přitlačila a nakonec sem tam obtáhla gelovým perem pro zvýraznění.

2.: šablona kaňková, washi páska, stará karta, mistička, texturovací pasta, barevný sprej
: Texturovací pastu jsem obarvila sprejem (to byl trochu pokus - a vyšlo to) a nanesla kartou přes šablonu, kterou jsem si zajistila washi páskou (neoblíbenou).

3.: pěnová písmenka, gesso, barevný sprej (není na fotce) a štětec
: Gesso jsem smíchala s fialovým sprejem a přetřela s ním písmenka, která byla původně růžová a nehodila se mi. Odstín je o dost světlejší, pěnovka potvůrka nechtěla moc chytat.

4.: chipboardové šipky, šedý inkoust a houbička
: Houbičkou jsem oťupkovala šipky, aby byly výraznější

5.: rekapitulace
: stránka je naťupkovaná přes šablonu křídovým inkoustem, obrysy sem tam obtažené gelovým perem, sem tam mám líznuto obarvenou texturovací pastou a stříknuto fialovým sprejem. Text jsem nalepila do rohu a jdeme lepit dále...

6.: výseky z BigShotu, výstřižky, nalepené obarvené chipboardy závorky sprejem a očerněné šipky
: vystřiženo, obarveno, nalepeno a jdeme si vše rozvrhnout na stránku a přilepit oboustrannou páskou a lepidlem v tužce

7.: A stránka je na světě :) Sice by se asi dala nazvat mixed media, ale oproti těm, kde jsem se inspirovala, je o dost jednodušší

A šup s ní do alba, to mám na tom nejradši ;) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)