Přeskočit na hlavní obsah

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... když budou nápady :)
Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška...



Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...



Kulichovo album vol.1

Na začátku 2016 jsem dokončila Kulichovo první album - první rok takovým malým souhrnem těch nej událostí, pokroků a highlightů (klik), a tak nezbylo než začít album nové a konečně čtvercové - ten obdélník se mi docela špatně vyplňoval... A tak jsem někdy "šla do autu", a těšila jsem se na čtverec. 



Kulichovo album vol.2

A protože je Kulich ledňátko, tak jsem mohla hned v lednu vytouženým čtvercem začít. Jako album jsem vybrala ikea album, do kterého se krásně vejde 12x12 stránka, má skrytou kroužkovou vazbu a v plánu byla (a je) každý měsíc jedna stránka, tak aby bylo toto album pro věk 2-3 roky. 
Některé stránky tu byly k vidění, některé byly k vidění v různých challengích a některé tu teprve ukáži. Na všech stránkách už se ukazuje jen jedna fotka, tak se mi to líbí prostě víc...


Rodinné PL album

 Zároveň jsem zpracovávala rodinné PL album, které jsem na začátku roku začala tvořit, první stránka byla dcerušky první narozky (kuk), a je to pořád moje nejoblíbenější stránka :)




Zatím tvořím nárazově, vždycky když se mi nahromadí nějaké lepší fotky za určité období, třeba za měsíc nebo roční období nebo dovolenou. Na týdenní tvoření to zatím nevidím, i když bych se určitě vyřádila, je mi jasné, že pravidelnost by mi dělala problémy, měla bych z toho akorát stres a v rodině to bohužel zatím nikdo nijak závratně neoceňuje :( A pak... moje focení zatím bohužel není na takové úrovni, abych týdně zvládala větší množství fotek, které by byly něčím zajímavé. Ale i tak se mi stránek pár nahromadilo... Zpracovávám cca 7 let zpětně, od doby seznámení s přítelem.



Moje album z dětství 

Tak tady je to trošku horší, zmákla jsem jen jednu úvodní stránku, kterou jsem vytvořila napopud selfie challenge, za což jsem vděčná, protože mám aspoň to (tu). A dál už jen pár vyvolaných fotek a lístečky s nápady, na tom se nic nezměnilo. A extra velké ambice nemám ani pro další rok.


Minialbum z dovolené

V létě jsme byli na báječné dovolené karavanem v Itálii a protože se do karavanu vejde spooousta věcí, které se nevejdou do kufru do letadla, tak jsem si vzala i scrapbookové nádobíčko a tvořila přímo na místě, měla jsem tak hotové journallingy, rozvržení a trochu zdobení, stačilo pak jen vyvolat fotky. Pak se mi sice podařilo všechno v karavanu zapomenout, takže jsem si celou krabici vyzvedla a po 14dnech jsem měla absťák :) No, album není ještě úplně hotové, ale už teď je to můj miláček a další dovolené budou mít určitě také tento formát. Určitě se k němu ještě na blogu vrátím ;)


Planner Carpe Diem

Tak to je můj nejnovější miláček, používám ho k plánování, ale i jako deníček (nebo spíš občasníček), zapisuju si tam milé chvilky, zážitky, hlášky našeho kulíška a také si tam lepím fotky. Koupila jsem ho z druhé ruky, pár měsíců jsem se s ním sžívala - přešla jsem z velikosti personal, kam se moc zdobení a textu nevešlo. Carpe Diem je A5, takže chvíli jsem ladila, ale už jsem si našla svou cestu a brzy ho tu na blogu blíž ukážu ;)





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)