Přeskočit na hlavní obsah

: Papír trochu jinak

Jak se najde příležitost k tvoření, jdu do toho :) 
A co je víc, než první narozky naší nejmilovanější, že jo?
Inspirace z pinterestu:

A pak už jen přidat správné barvy (čtěte: růžovou) a holčičí mejdan je tu :)
Základem oslavy je dort... Původně bylo v plánu, že dort dostane Kulíšek na rozpatlání a my dospělí si dáme cupcaky, ale po mojí noční šichtě se zdobením dortu a potom, co mi nezbyl nějak krém...
Do cupcaku přišla svíčka a bylo, stejně by ten dort sama nesnědla, že jo :) Tak jsme jí pomohli. A rádi...



S dortem to nebyla žádná věda - upéct korpus, rozřezat, promazat pudinkovým krémem a další krém rozdělit na 3 díly, postupně obarvit gelovou potravinářskou barvou (mají v Tescu). Zádrhel nastal až při zdobení, to jsem neměla žádnou zkušenost, ale osvědčilo se mi zdobičkou vlnit kolem dokola.


Takže, co tu máme dále:
: Pompoms: na eshopu mojeparty.cz jsem objednala hedvábný papír - 1 balíček od každé barvy, doma nastříhala, poskládala, prošila na šicím stroji a potom už jen "vytahala cancoury"
: Balónky: opět z eshopu mojeparty.cz, nechala jsem je tam i nafouknout, což je super služba, ale bohužel helium v balóncích nevydrží ani do druhého dne 
: Vlaječky: jsou spíchnuté ze čtvrtky, doma nalezeného balícího papíru (myslím Ikea), sešité pomocí ozdobného tkalounu a dozdobené vlastnoručně! vyřezanými písmeny z mosgummi
: Číslice "jednička": vyřezané z kartonu, asi 8 stejných vrstev, slepených k sobě oboustrannou lepící páskou, potom omotáno washi páskou a natřeno gessem, aby se ztratily nerovnosti. Do mokrého gessa jsem nasypala třpytky (my i byt se třpytíme ještě dnes), vyfoukala jsem fénem a na závěr jsem prosvítající gesso přeťupkala Distress stain růžovou barvou.

A tady už máme i oslavence, který si sám tleská. A ano, to na stolečku je stavařská helma (tatínek...)

Část výzdoby jsem nakonec přemístila do Kulíškova pokoje, protože by byla škoda ji vyhodit nebo uklidit někam do krabice. Takže nad policí s hračkami dělá parádu dál a já se chodím kochat :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)