Přeskočit na hlavní obsah

: Tvořím : Mixed media na kurzu

Mixed media byla něco, co jsem dlouho okukovala, potom dlouho přemýšlela, co nakoupit, pak dumala jak to všechno použít, pak experimentovala a stejně jsem nebyla spokojená, nebylo to nějak ono...

Přihlásila jsem se tedy na kurz,ale ten se zrušil. Fňuk. Pak jsem se ale na scrapbookovém dýchánku seznámila s Katkou Puppi, a ta mi slíbila, že brzy vypíše kurz nový. A ten už se uskutečnil. Juch!


Kačka je skvělá lektorka a měla to bezva zorganizované, pracovaly jsme na dvou layoutech a vždy, když jeden schnul, pracovaly jsme na tom druhém. Teorii Kačka vzala jen lehce, hned nám rozdala štětce, říkala ať nad tím moc nepřemýšlíme, zapomeneme na scrapbook a nějakou kompozici a prostě si matláme. Tak jo!

Bohužel během kurzu nebyla ani vteřinka času na focení, takže mám až finální výsledek


: Na čvrtku jsme halabala přilepily různě barevné a natrhané kousky papírů, čtvrtek, novin, stránek z knížek, lístků na parkování, účtů z nákupů a tak. Jo, fakt :)
: Stránku jsme halabala (opět) natřely akrylovými barvami
: Potom přišla na radu razítka - jak říká Kačka, černá vytahuje ostatní barvy a já souhlasím - tmavá razítka dodala hloubku
: Pár tahů měkkou tužkou pro orámování bylo dalším krokem pro větší hloubku
: Lepidlo s třpytkami (vlevo pod i nad fotkou, pod nápisem kámoši) je takový drobný třpytivý detail, který zaujme při bližší zkoumání
: Pár cákanců inkoustové barvy a jde se z kurzu domů

Cestou domů jsem v tramvaji nakukovala do své pizza krabice, ve které si nosím materiál na dýchánky a kurzy a nevěřila, že je to mnou vyrobený layout :)

Domů jsem dorazila hodně pozdě, ale nedalo mi to a ještě jsem musela stránku dokončit:

: podkladový papír pod fotku
: výřez z plotru kámoši, Timíkova písmenka 
: výřezy z bigshotu, chiboardy a nitka okolo fotky
: enamelky (přece nemůžou chybět)
: razítko s datumem, místem a rukou psaný popis

Kurzík předčil moje očekávání a moc ráda na něj vzpomínám. Byl sice už na jaře, ale já jsem se doma s mixed medii zatím takhle ve velkém neutrhla, na interestu jsou samé takové "těžké" projekty (nemyslím provedením, ale na mě přeplácané). Nosím už nějaké nápady v hlavě, tak snad až se najde chvilka, tak se do toho dám. 






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)