Přeskočit na hlavní obsah

: Tvořím : Planner 12/16

Vždycky jsem byla diářová a nějaký diář nebo zápisníček jsem u sebe nosila. Mám totiž ráda přehled. Oproti tomu zapisovací deníček, ten se mi nikdy nedařilo psát pravidelně.
Ale s plánovací mánií, jakožto odnoží scrapbooku jsem se taky chytla :)
Pořídila jsem si z druhé ruky A5 diář Carpe Diem od Simple stories a stal se mým miláčkem. 
A protože nedělám týdenní Project Life, mým týdenním uchovávačem vzpomínek je právě tento tyrkysový fešák.



A jak vypadá uvnitř?
Diář jsem si pořídila vloni v červnu a půl roku to byl spíš zkušební provoz, zkoušela jsem jestli mi bude formát A5 vůbec vyhovovat a zkoušela jsem zdobení a podobně. K svátku jsem potom dostala originální samolepky k diáři a s těmi se to pak zdobí samo ;)
























Takže toto je jedna z prvních stránek, se kterou jsem spokojená.
Ujíždím na růžovo - tyrkysové kombinaci :) Bohužel jsem hned při zabydlování do diáře nalepila datumy ke všem dnům podle barvy záložky měsíčního rozdělovače. Příští rok už to určitě neudělám, protože se pak barva číšlíček nemusí shodovat s barvou týdne. Ale zase by mi stejně ty tyrkysové brzy došly a bal by znovu problém :)
Na této stránce jsou použita písmenka z Creativ kitu Paperoamo, samolempy z kolekce Carpe Diem original, kolekce Carpe Diem Posh, razítko Paperoamo a písmenka vyřezávaná na Bigshotu. Barevně to ani neva, že není vše z jedné kolekce.


Ve vánočním týdnu jsem si užila růžovo-šedou kombinaci, aspoň někde můžu mít růžové Vánoce, když ne doma :) Moc se mi líbí vlaječky z kolekce Carpe Diem Posh. Stránku také skvěle oživí nápisy - a protože v balení od Carpe Diem jich moc nebylo, mám aspoň jako výzvu si jich tvořit víc vlastních - a českých. 


 V rozvržení diáře jsem se ustálila v systému podobném, jako mají diáře Heidi Swapp - tedy v levém užším "sloupci" si zapisuji povinnosti, schůzky a nadcházející události, v pravém širším "sloupci" si zapisuji, co se událo, hlášky naší dcerušky, úspěchy a podobně. Na konci týdne je vždy za nedělí ještě volný prostor na poznámky a ten využívám na vylepení koláže fotek právě z uplynulého týdne.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)