Přeskočit na hlavní obsah

:Tvořím: December daily 2017

Ty malé vánoční roztomilosti... Dlouho jsem si říkala, jestli to má smysl - bude si to vůbec někdo u nás doma prohlížet? Velké album, k tomu spousta malých albíček... 
Ale o tom to není, je to o tom, že mě baví tvořit. A nakupovat krásný materiál, že jo :)


No a tohle je výsledek. Ještě si umím představit nějaké detaily, tak na ně ještě někdy přijde řada... Poslední dobou  mám fotografický útlum, ale na Vánoce jsem fotila dost. Nebrala jsem fotku denně jako povinnost, ale jako maličkou výzvu, jak každý den udělat něco vánočního a navodit si tak tu správnou atmošku. 



Už v listopadu jsem si připravila šuplíček, kam jsem si odkládala papíry a ozdoby, které jsem měla v plánu použít. Nebyly to ale žádné kolekce, na ty jsem se těšila, až vyjdou. 


Nakonec se mi ale žádná nelíbila, u mě Vánoce nejsou červené a zelené. Až pak holky z paperoamo představily svou vánoční kolekci a byla jsem ztracená... Tolik krásy, že jsem ji musela mít celou.
A nezklamala mě!

 Album jsem tvořila 4x4, takže jsem většinou používala 4x6 kartičky, papíry a pytlíčky(aspoň jsem si obhájila i sama před sebou, proč to všechno skladuju :) ) apod.
Kartičky jsem střídala s kapsičkami 2x2. 
Na journaling jsem používala psací stroj.  Ten mě teď hodně baví a ručně už píšu opravdu hooodně málo.
Tuhle průhlednou folii jsem si syslila hodně dlouho... 
Nestresovala jsem se tím, jestli jsme cukroví pekli skutečně 11. a vaječňák vařili 12. nebo naopak nebo snad dokonce úplně jindy... Ale řadu čísel jsem chtěla mít kontinuální.
 Zatavené flitry... miluju.
 Tady je naše letošní PFka :) Někteří chtěli volat sociálku... 
Ale náš kulich z toho měl srandu, když jsem jí omotávala světýlkama.
 Vánoční pohoda pana psa je taky moc důležitá :) 
A kapsička s lístkem z divadla z Vánočního představení.
 A je to tu. Štědrý den, ten si určitě zaslouží velké číslo a svojí vlastní stránku.
Vellum a obr číslice to zvládly se ctí :)
 Překvapení u stromečku nám úplně vykolejilo naše klidné dítě... Skákala a radovala se, že vůbec nešla vyfotit :) Většina fotek je rozmazaných, takže mi trvalo, než aspoň v černobílé vypadala aspoň jedna k světu.
A tady naše album končí, neb jsme za sebou měli noční výlet na ušní 
pohotovost s kulíškem a ulehla jsem i já... 
Každopádně příští rok se budu těšit na december daily znovu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)