Přeskočit na hlavní obsah

Jaro v lednu?

Poslední dny nás všechny asi dost překvapily svými vysokými teplotami. V minulém příspěvku jsem se rozplývala nad sněhem a teď jásám nad jarními teplotami :)

 Návštěvy nám nosí jarní květiny, snad je neutýrám... (květiny) :)

 Návštěvy netýrám, naopak jsem napekla jablečné a švestkové muffiny, ty jablečné jsem navíc vyfešákovala kouskem jablíčka i se stopkou, je to nápad z albert magazínu a už dlouho jsem ho chtěla vyzkoušet, jen jsem nakonec vždycky upekla něco víc nápaditějšího než "jen" muffiny. Tentokrát ale nebyl čas ani síla vyrážet pro nějaké extra ingredience a nakonec to dopadlo, myslím, dobře.
 No ale co je nejvíc... že jsem si vysedávala na terase, s čajíkem a už se mi v hlavě rodily plány na přesuny. Stále s dispozicí naší terasy bojuju, není největší, a navíc na ní vedou dvoje dveře. Kvůli občasným grilovačkám potřebujeme velký stůl, zároveň je ale fajn, když uprostřed terasy zůstane volná plocha. No uvidíme na jaře, až vše skutečně přesuneme, jak to bude fungovat. 
Na procházce podél Vltavy v Bráníku jsem nevěřila vlastním očím... Mezi kachnami a labutěmi si to po Vltavě štrádovala vydra! Teda - asi vydra :)  

A co vy, jak si užíváte to krásné jarní počasí? 
Kačí

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)