Přeskočit na hlavní obsah

Povánoční

Tak a Vánoce jsou fuč, stejně jako sníh, který mi udělal velkou radost :)

Miluju, když celá ulice ztichne, najednou je vše krásně bílé a čisté... 
Dokonce i ráda odklízím sníh na chodníku, za což jsme občas trochu za exota. 
Ale člověk si u toho popovídá se sousedy, s kolemjdoucími a tak, je to fajn. 

A z čeho jsem letos měla pod stromečkem velkou radost?
Joooo, z piknikového koše a piknikové deky
Obojí se bude hodit, pikniky my totiž náramně rádi... Těším se, až koš budeme moci zjara vytáhnout, navařit a napéct do něj bašty a pozvat kamarády. Akorát je dost těžký, tak to bude muset být někde blízko od auta, to bych si zase poslechla :)

Dalším nádherným dárkem je fotoalbum pro našeho kulíška, který jsem už začala nadšeně plnit.
A teď následuje drobná pauza, protože se čeká, až se maličká (každým dnem) narodí.

Ježíšek prostě ví... 

No a protože máme nový rok, nějaké to předsevzetí musí být. Vyplývá dokonce z předchozí fotky a souvisí s tvořením, chci se totiž v novém roce naučit:
- fotit
- krasopisně psát

A potom taky všechno zvládnout s malým mimčem :) To bude výzva

Tak a jdu se pustit do salátu k obědu, trochu odlehčenému oproti vánočním baštám... Pečená zimní zeleninka, sýr a piniové oříšky, mňam



Všem vám přeji krásný nový rok, ať jste v něm šťastní, ať se vám plní vaše tajná přání a ať jste úspěšní v plnění svých předsevzetí, plánů a výzev a ať na konci roku můžete všichni říct: tak tenhle rok stál za to :)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)