Přeskočit na hlavní obsah

: Kulichovo album

Chytila mě scrapbookovací vášeň... Už před cca 2 roky, ale mít konečně ten nejlepší "objekt" k focení a pro koho album vytvářet... to je nejvíc :)



A tak po večerech, když kulich usne, já zasedám ke svému mini stolečku a vymýšlím, přesunuji, pak stříhám a lepím a dozdobuji...
A když nestříhám/nelepím/nezdobím, hledám aspoň inspiraci na blozích a pinterestu.

A pak přes den nutím album návštěvám :)



Album je zatím spíše papírové, ale poslední dobou objevuji nové techniky - různé inkousty a embosovací prášky a texturování... 
Nákupní horečka v plném proudu! Ale už jsem si zakázala dále nakupovat, rozpočet matky na mateřské... ehm... s těmito radostmi nepočítá, že :) 


Nicméně něco málo jsem již zakoupila a začala jsem pracovat také na svém albu, to bude ve stylu project life kartiček, které sama tvořím  - a o tom třeba příště ;)

K.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)