Přeskočit na hlavní obsah

: Tvořím :PL album

Dlouho jsem se k němu odhodlávala... 
Ten systém se mi úplně na sto procent nezamlouval. Víc se mi líbilo klasické album, na které si můžu sáhnout, vidět prostorové detaily a ne mít to "za igelitem". Navíc, je to docela drahý systém.

No ale jedno album je málo, ještě by to chtělo naše rodinné album.

A tak jsem se nakonec rozhodla - Kulichovo album bude klasické scrapbookové, naše rodinné bude Project life, tvořené po událostech. A bude to rychlé, jen to všechno nastrkám do kapes. Haha, to jsem byla naivka :)

Ale s výsledkem jsem docela spokojená a líbí se mi. Rozvržení tvořené kapsami má jiný šmrnc.


Tato stránka je poměrně aktuální, ale budu dodělávat i zpětně - cca 7 let.
Fotky za těch sedm let už mám vyvolané (ehm, při vyvolávání v automatu došel papír a 
fronta za mnou vypadala, že mě roztrhá). 

A teď už ke stránce: je z kulíškových narozek, takže růžová vévodí, 
doplňkové barvy jsou bílá a zlatá.
Třeba zlatá srdíčka jsou recyklovaná - původně to byly zápichy do dortu 
(o výrobě ostatních narozeninových ozdob tady)
Zároveň je to takový spojovací prvek, který se objevuje i na fotkách.

Co se týče kolekcí, je to každý pes, jiná ves. 
Bílý papír s puntíky je rozstříhaný 12" papír, PL kartičky jsou zkrácené, aby měly formát čtverce. 
Pár chipboardů, hřebíčků, washi páska, rámeček, vellum a oblíbená Paperoamo razítka a stránka je na světě ;) Jupííí






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)