Přeskočit na hlavní obsah

: Tvořím : a účastním se challenge

Zatím jsem všechny challenge jen okukovala, inspirovala se jimi a sama jsem se "bála" se přihlásit.
Na nový rok jsem si ale dala výzvu, abych se trochu posunula, že se budu challengí účastnit.
První se mi líbila od ScrapArtu - jedinou podmínkou bylo použití razítka.





A tak jsem přemýšlela, prohrabávala se svými razítky a 
nakonec padla volba na PaperoAmo písmenková razítka - moje oblíbená. 
Jako podklad jsem zvolila šedou čtvrtku z kolekce Planner od Heidi Swapp, 
která je mimochodem celá úžasná a pořídila jsem si ji komplet.
Z písmenek jsem sestavila nápis Kulíšek - protože náš roztomilouš je prostě kulíšek a 
razítkovala jsem za sebou, jak kdybych tapetovala :)


Hvězdičky na pozadí jsou embosované bílým embosovacím práškem, hvězdičky chiboardové jsou od Wincianky. Pár ladících podkladových papírů, cákance, washi páska, výseky z plastového obalu a z filcu, žůžové enamelky a tradááá, stránka je hotová :)



Dostala jsem přiděleno číslo 14 - to je moje oblíbené a pak nastala ta dlooouhá doba hlasování, každou chvilku jsem kontrolovala stav. Konkurence byla obrovská a já sama jsem nevěděla, komu dát hlas - některé projekty byly vážně vymakané. Držela jsem si pěstičky, abych aspoň jeden hlas dostala, aby se moje stránka někomu líbila, páč to potěší a zahřeje, že jo :) 

A dočkala jsem se, dokonce 2 hlasy a rovnou od členek design týmu, takže to mě hřeje moc moc.

A tato stránka, protože je první z druhého roku našeho kulicha,
 putuje do nového alba, na stranu č. 2 - na první bude rekapitulace prvního roku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)