Přeskočit na hlavní obsah

: Tvořím : challenge 2

S challengemi se nějak roztrhl pytel, takže je vždy z čeho vybírat :)


Tentokrát se mi líbilo PaperoAmo - interaktivní selfie. Protože interaktivita je něco, čemu moc nedám - tak to bude výzva, protože selfie se bude báječně hodit do jen a jen mého alba, které je ve stavu vyvolaných a přilípnutých fotek, takže je spíš takové smutné a také proto, že se mi moc líbila vzorová stránka Jany Bennet.


Zadání jsem si přečetla, když jsme byli na horách s kamarády. V den, kdy lyžoval tatínek, jsme s Kulichem za nimi vyjely lanovkou, dali jsme si společně oběd a když všichni odjeli, Kulich šel chrnět do kočárku, tak na mě čekalo opalovací lehátko. Chvíli jsem se jen tak opalovala, chvíli jsem okouněla, chvíli četla a  pak mě to napadlo... Jdu si udělat selfie. 

Jestli mě někdo pozoroval (jakože terasa restaurace nebyla prázdná), tak si musel myslet, že jsem totální dilina :) Přesouvala jsem sebe, lehátko, kočárek, přisouvala jsem si další lehátko na podepření nohou, aby vzniklo i footie... No trochu blázen :) 

Nicméně selfie i footie byly za chvilku na světě a já už jsem se těšila na tvoření.


Barevně jsem vycházela z barev fotky - mojí bundy, čepice a Kulichovy deky - tyrkysová (doma se přeme o to, jestli je to modrá nebo zelená), růžová a černá. Papíry se mi podařilo najít a sladit celkem rychle, ale vejít se pak se všemi na stránku 6x8, to byla tedy nakonec challenge úplně největší :) Zapátrala jsem na pinterestu a nakonec vybrala trojúhelníky, což se mi líbilo i proto, že jako hory.

Potom už jsem se těšila, až se stránkou pochlubím a hlasy mě opět zahřály u srdíčka... 
Stránku dokonce pochválil i můj největší kritik, můj muž :*
A hlavně, moje smutné album konečně hýří barvami :) Aspoň na první stránce.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)