Přeskočit na hlavní obsah

: Tvořím : jedu interaktivně

Po interaktivní challengi jsem se vrhla do interaktivity po hlavě...
Nebo po hlavě... Zrálo to dlouho :) Ale tolik interaktivity na jedné stránce... To se u mě nevidí :)


Už dlouho jsem měla v hlavě stránku, která by jaksi rekapitulovala Kulichův první rok, všechny její úspěchy, pokroky a její poprvé. Jen jsem pořád nevěděla, jak to všechno uchopit, jak to tam všechno vměstnat. Potom mě osvítilo v papírnictví, kde jsem narazila na miniobálky. Nakoupila jsem je, uložila do šuplíku a dál zase nic... 


Až jsem pak narazila na pinterestu na bájo nápad: 


A potom jsem se přihlásila na Nemravkovský scrapbookový dýchánek. Celý týden jsem schraňovala, plánovala, seřazovala a dávala dohromady materiál na stránky. Protože od 9 do 6, celý den... Neuměla jsem si představit, kolik toho ten den nalepím. Takže jsem s sebou vzala naplánovaných asi 6 stránek, chachá, naivka. Během dopoledne jsem sotva stačila rozvrhnout obálky, pár jich dovyrobit, seznámit se, pokecat, ochutnat, nakoupit v obchůdku... A to bylo všechno. Nevím, jestli té inspirace na mě bylo prostě moc či co... Prostě to nešlo. 

Až doma jsem znovu zasedla, stáhla jsem si báječný jakože-na-stroji font a už to frčelo :)


Info jsem schraňovala celý rok, takže stačilo jen nadatlovat, vytisknout, 
přidat vysunovací záložku, poslepovat, vyrobit vysunovací kapsičku a bylo to. 

Podkladový papír je z mé oblíbené Heidi Swap: Planner kolekce
 jednobarevné čtvrtky z papírnictví
obálky z papírnictví
velká písmenka Amy Tangerine: Hannah
malá písmenka Simple Stories: So Fancy
samolepky Simple Stories: Carpe Diem
pár ozdůbek typu krajkové kolečko, papírová stužka, pruhovaná washi a enamelky 

Nakonec jsem ještě přidala trochu teturovací pasty smíchané se žluto-zlatým sprejem Heidi Swap, který miluju, přes šablonku.

Uf... Práce jak na kostele, ale s výsledkem jsem moc moc spokojená a pořád si stránku chodím prohlížet. 
Jen ještě váhám s nalepením do alba, nějak je mi líto, že končím první rok... Nebo mi to ještě nedošlo (po třech měsících). Sice už lepím do alba nového, ale tu poslední stránku tam asi nalepím až s nějakým obřadem :) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Velikonoční

I když Velikonoce nijak obzvlášť nemiluju, aspoň je to impuls pro nějaké nové aranžmá :)  Takže vyfoukat bambilion vajec, připravit tavnou pistoli, seno (jako správný alergik mám igelitku sena v komoře :) ), drátky, peříčka a velký věnec. No dobře, tak malý - měla jsem trochu velké oči s těmi vajíčky...

:Tvořím: Little review aneb co jsem tvořila, tvořím a tvořit budu

... kd yž budou nápady :) Ačkoliv na blogu bylo pusto a prázdno, myslím, že jsem byla docela pilnuška... Za rok 2016 jsem pracovala (odspoda) na rodinném PL albumu, 2 albech našeho kulíška, mém vlastním albu a minialbu z dovolené. Tak popořadě...

Vánoce za rohem

... a já ostuda teprve začínám s výzdobou...  Jako první přišel na řadu budoucí pokojíček našeho kulíška, na ten jsem se totiž těšila nejvíc, když je nový... A konečně jsem mohla vytáhnout dlouho schovávané růžové ozdoby - věděla jsem, že to jednou bude beztrestně  :)